بهینهسازی لیست محصولات آمازون - (آمازون SEO: بخش 1)

دوره های Udemy
- 4.9 امتیاز (5,254)
- 02:47:06
- تعداد بازدید 1
- 11 ویدئو آموزشی

✅ سرفصل و جزئیات آموزش
آنچه یاد خواهید گرفت:
- درک بهینهسازی کامل فهرست آمازون - فرآیند دقیقی که ما در 5 سال گذشته برای بهینهسازی بیش از 500 محصول استفاده کردهایم.
- تحقیق کلمات کلیدی - کشف کلمات کلیدی که هرگز به استفاده از آنها فکر نمیکردید، با استفاده از ابزارها و نرمافزارهای رایگان که اطلاعات رقبا را جمعآوری میکنند و فرصتهای کلمات کلیدی را کشف میکنند.
- نوشتن عنوان و نکات برجسته - چگونگی ایجاد عناوین و نکات برجسته عالی بر اساس بهترین شیوههای صفحه داخلی آمازون
- هدفگیری USP و نیچ - چگونگی ایجاد 10 فروش در روز بدون هدفگیری کلمات کلیدی رقابتی، چگونگی ایجاد USPs و بهینهسازی برای آنها
پیش نیازهای دوره
- نیاز به هیچ پیشنیازی نیست.
توضیحات دوره
بهینهسازی لیست آمازون توسط این صنعت بسیار پیچیده شده است. این یکی از سادهترین چیزها برای یادگیری است و حتی میتوان با استفاده از نرمافزارها و ابزارهای رایگان و پولی به سرعت و به طور مؤثر برای بهینهسازی استفاده کرد.
این را از کسی بشنوید که بر روی بیش از 1,000 لیست در کسبوکارهای آمازون FBA شخصی و بیش از صد برند مشتری از طریق آژانس مشاوره آمازون کار کرده است.
تمام مطالب این دوره آمازون SEO (بهینهسازی درونصفحه) دقیقاً همان چیزی است که ما برای هر لیست از مشتریان 297 دلار و بیشتر هزینه میکنیم.
در این دوره، مدرس همه چیزهایی را که برای مشتریان و محصولاتی که در آمازون راهاندازی میکنیم، توضیح خواهد داد.
- تحقیق کلیدواژه
- تحلیل رقابتی
- بهترین شیوههای درونصفحه
- بهینهسازی عنوان
- بهینهسازی نکات برجسته
- توضیحات و کلیدواژههای پشتیبان
- ایجاد تصاویر مبتنی بر مزایا
- قانون طلایی USP-نیچ فوقالعاده
مدرس همچنین این را با بهینهسازی دستی لیستها به صورت رایگان (بدون استفاده از هیچ نرمافزاری یا ابزار پولی) تجزیه میکند و سپس یک متدولوژی بهینهسازی سریعتر و مؤثرتر (دقیقاً همانی که ما استفاده میکنیم) که شامل استفاده از Helium 10، هوش مصنوعی و غیره است، اضافه میکند.
هر دو متد برای بهینهسازی لیستها کار میکنند، اما دومی بسیار کارآمدتر برای پیادهسازی است و میتواند در مرحله بعدی رتبهبندی آمازون و فرآیند SEO آمازون کمک بیشتری کند (که بسیاری از مردم در آن اشتباه میکنند).
این دوره برای چه کسانی مناسب است؟
- مالکان کسبوکار آمازون، افرادی که به دنبال ساخت برندهای آمازون FBA یا راهاندازی محصولات جدید هستند.
بهینهسازی لیست محصولات آمازون - (آمازون SEO: بخش 1)
مشخصات آموزش
بهینهسازی لیست محصولات آمازون - (آمازون SEO: بخش 1)
- سطح دوره:متوسط
- تعداد درس:11
- مدت زمان :02:47:06
- حجم :3.58GB
- زبان:دوبله زبان فارسی
- دوره آموزشی: دوره های Udemy
- تعداد بازدید: 1