آموزش های یودمی
دوبله زبان فارسی

ایجاد بازی MOBA سه بعدی برای موبایل با استفاده از Godot

دوره های آموزشی
دوره های Udemy
  • 4.9 امتیاز (5,254)
  • 18:33:59
  • تعداد بازدید 1
  • 57 ویدئو آموزشی
ایجاد بازی MOBA سه بعدی برای موبایل با استفاده از Godot

✅ سرفصل و جزئیات آموزش

در این دوره با استفاده از موتور Godot، مبانی توسعه بازی سه بعدی چند نفره آنلاین Battle Arena را روی دستگاه های موبایل می آموزید.

آنچه یاد خواهید گرفت

  • نوشتن بازی سرور 100% معتبر با استفاده از Godot
  • یادگیری تکنیک های بهینه سازی برای عملکرد 60fps در دستگاه های موبایل
  • ساخت مکانیک های حرکتی و مبارزه ای پیشرفته در یک شبکه
  • ایجاد یک سیستم مبتنی بر لابی و اتاق برای matchmaking (4 تا 8 بازیکن)
  • یادگیری متدها و مکانیسم های ضد تقلب (anti-cheating)
  • آشنایی با متدهای پیشرفته جبران تاخیر شبکه (Reconciliation، درون یابی، همزمان سازی کلاک)
  • ایمپورت و دستکاری مدل‌ ها و انیمیشن‌ های سه بعدی از Mixamo به بلندر و به Godot
  • ایجاد پایگاه کد سرور و کلاینت قابل مدیریت که می تواند مقیاس پذیر باشد.
  • یادگیری نحوه استفاده از سیستم های ذرات برای ایجاد افکت های ویژه

توضیحات دوره

این دوره به شما کمک می کند تا بازی بعدی MOBA سه بعدی (battle arena آنلاین چند نفره) خود را با استفاده از موتور بازی سازی Godot شروع کنید و مطمئن شوید که روی دستگاه های موبایل کار می کند.

این دوره با دقت به 10 بخش تقسیم شده که حاوی ویدئوهای مرتبط با هر بخش است.

شما با مبانی ایمپورت کاراکترهای سه بعدی از Mixamo به Godot و نحوه راه اندازی یک animation Tree انعطاف پذیر برای کاراکتر خود آشنا خواهید شد. سپس با ایمپورت دارایی‌ های سه‌ بعدی به Godot و یادگیری نحوه دستکاری آن ها، محیط سه‌ بعدی را می‌ سازیم، سپس با استفاده از Lightmap baking در Godot، به سمت بهینه‌ سازی دارایی‌ ها برای دستگاه‌ های موبایل می‌ رویم و پیاده‌ سازی ویژگی‌ های ورودی multi resolution و multi touch را دنبال می‌ کنیم. شما همچنین یاد می گیرید که از سیستم ذرات در Godot برای ایجاد افکت های ویژه استفاده کنید.

در مرحله بعد شما را با ایجاد یک سیستم لابی و اتاق برای بازی خود راهنمایی خواهیم کرد. سپس به مفاهیم شبکه سازی پیشرفته بازی مانند درون یابی انتیتی، همزمان سازی کلاک، reconciliation، و غیره می پردازیم و یاد می گیریم که چگونه از آن ها در بازی بعدی خود از طریق حرکت و مبارزه استفاده کنید.

این دوره برای چه کسانی مناسب است:

  • توسعه دهندگان بازی که می خواهند بازی آنلاین چند نفره بعدی خود را بسازند.

ایجاد بازی MOBA سه بعدی برای موبایل با استفاده از Godot

  • مقدمه 06:11
  • استفاده از Mixamo و دانلود انیمیشن ها 04:45
  • تئوری - پایپ لاین Mixamo-Godot 07:33
  • [افزونه] ترکیب انیمیشن های Mixamo در بلندر 13:16
  • [جدید] [دستی] ترکیب انیمیشن های Mixamo در بلندر 09:18
  • ایمپورت کاراکتر در Godot 07:07
  • ویرایش انیمیشن های اولیه در Godot 08:23
  • معرفی گره AnimationTree 17:27
  • گره AnimationTree - بخش 2 17:49
  • ساخت استیج سه بعدی 17:23
  • بگذارید رودخانه جاری شود - آشنایی با ویرایشگر شیدر ویژوال 13:46
  • افزودن نور و آسمان به صحنه 11:15
  • افزودن شکل های برخورد به صحنه 17:15
  • افزودن شکل های برخورد به کاراکتر و بدون سایه کردن آن 07:22
  • دکمه های Multi-Resolution و Multi-Touch 21:27
  • راه اندازی Godot برای اکسپورت اندروید 28:07
  • ایجاد دوربین 39:49
  • فیکس کردن مشکلات رایج در موبایل 04:31
  • استفاده از Baked Lightmaps 24:14
  • نظارت بر عملکرد 07:17
  • برنامه نویسی دسته بازی 15:49
  • حرکت کاراکتر - بخش 1 13:18
  • حرکت کاراکتر - بخش 2 31:37
  • افزودن جاذبه 18:27
  • افزودن انیمیشن های مختلف به کنترلر 27:15
  • بهینه سازی ها و فیکس کردن کد 17:56
  • ایجاد افکت های اسلش 22:40
  • ایجاد حمله گلوله آتشین - بخش 1 35:22
  • ایجاد حمله گلوله آتشین - بخش 2 26:39
  • ایجاد افکت Ground Smash 33:51
  • تئوری - معماری شبکه و تقلب 15:18
  • ایجاد پروژه سرور 27:42
  • میزبانی بازی روی VPS 33:14
  • ایجاد صحنه های لابی و مدیریت صحنه ها 37:23
  • استفاده از SceneHandler 12:39
  • کدنویسی سیستم لابی - بخش 1 28:50
  • کدنویسی سیستم لابی - بخش 2 40:10
  • کدنویسی سیستم لابی - بخش 3 16:47
  • کدنویسی سیستم لابی - بخش 4 31:35
  • کدنویسی سیستم لابی - بخش 5 25:17
  • کدنویسی سیستم لابی - بخش 6 17:30
  • کپی استیج و کاراکتر در سرور 13:06
  • Spawn کردن کاراکتر و بارگذاری استیج - بخش 1 26:21
  • Spawn کردن کاراکتر و بارگذاری استیج - بخش 2 20:48
  • همزمان سازی کلاک 38:03
  • ارسال ورودی به سرور 24:43
  • State جهانی - همزمان سازی انیمیشن ها و حرکت 33:13
  • درون یابی انتیتی 28:38
  • Reconciliation سرور 33:41
  • مبانی مبارزه شبکه ای 46:10
  • احراز هویت بازیکن با استفاده از Firebase - مقدمه و تئوری 07:27
  • راه اندازی Firebase 16:12
  • افزودن سلاح به کاراکتر 07:23

14,880,000 ریال 84$

مشخصات آموزش

ایجاد بازی MOBA سه بعدی برای موبایل با استفاده از Godot

  • سطح دوره:متوسط
  • تعداد درس:57
  • مدت زمان :18:33:59
  • حجم :9.05GB
  • زبان:دوبله زبان فارسی
  • دوره آموزشی: دوره های Udemy
  • تعداد بازدید: 1

آموزش های مرتبط

آموزش های یودمی

1,877,000 ریال

  • زمان: 02:08:55
  • تعداد درس: 11
  • سطح دوره:
  • زبان: دوبله فارسی
آموزش های یودمی

850,000 ریال

  • زمان: 58:29
  • تعداد درس: 11
  • سطح دوره:
  • زبان: دوبله فارسی
آموزش های یودمی

1,628,000 ریال

  • زمان: 01:51:51
  • تعداد درس: 35
  • سطح دوره:
  • زبان: دوبله فارسی
آموزش های یودمی

733,000 ریال

  • زمان: 50:14
  • تعداد درس: 9
  • سطح دوره:
  • زبان: دوبله فارسی
آموزش های یودمی

1,672,000 ریال

  • زمان: 01:54:29
  • تعداد درس: 13
  • سطح دوره:
  • زبان: دوبله فارسی
آموزش های یودمی

5,397,000 ریال

  • زمان: 06:08:32
  • تعداد درس: 5
  • سطح دوره:
  • زبان: دوبله فارسی
آموزش های یودمی

1,657,000 ریال

  • زمان: 01:53:24
  • تعداد درس: 43
  • سطح دوره:
  • زبان: دوبله فارسی
آموزش های یودمی

9,900,000 ریال

  • زمان: 11:15:49
  • تعداد درس: 128
  • سطح دوره:
  • زبان: دوبله فارسی
آموزش های یودمی

3,916,000 ریال

  • زمان: 04:27:00
  • تعداد درس: 56
  • سطح دوره:
  • زبان: دوبله فارسی

آیا سوالی دارید؟

ما به شما کمک خواهیم کرد تا شغل و رشد خود را افزایش دهید.
امروز با ما تماس بگیرید